Undra just hur mycket tid som läggs på att optimera och välja vilka program som ska gå samtidigt. Tror knappast att någon kanal skulle låta deras storsatsning stå mot någon av Mello lördagarna..Der är liksom en kamp omöjlig att vinna, lite som julmusten på jul.. Att marknadsandelen för Coca-Cola sjönk från från dryga 50% till typ lite mindre än 20% var inte alltid lätt att förstå för de internationella cheferna.. Så därför skulle man göra en egen must.. Tror att det gjordes två tappra försök.. Men traditionen är galet stark..If you cant beat them – join them.. Bättre för Coca–Cola att fokusera på att öka försäljningen under alla andra månader och inte lägga allt för,mycket krut på julen.. Inte vara passiva för förändras gör allt – även tradioner..
Trump vevar runt igen och pratar nu om Sverige som jämförelseland.. Läste btw Robert Aschbergs krönika i Aftonbladet ”Man lär sig mycket av Trump knarka” tror jag den hette.. Läsvärd och lite scary..
Hur mycket som helst om troschocker och vad det nu är som händer i dagens Mello karusell.. Kan nog inte hålla mig från att läsa hur genrepet gick, vilka är favoriterna👀👀
xoxo